Школа фахового росту



ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ ФАХОВОГО РОСТУ
ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ
Кіровоградського району
на 2016-2017 н.р.



Методична проблема:

         Удосконалення професійної компетентності молодих спеціалістів шляхом використання інноваційних освітніх технологій на уроках  біології та хімії



                                   Керівники школи-
                                                                 Грузіна Лілія Олександрівна –
                                                                 методист ІРМЦ,
                                                             Маломуж Галина Олександрівна -
                                           вчитель хімії та біології
                                                            Великосеверинівської ЗШ І-ІІІ ст.





СПИСОК СЛУХАЧІВ ШКОЛИ ФАХОВОГО РОСТУ
ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ  на 2016-2017 н.р.

ПІБ
Школа, які предмети викладає
Стаж на посаді
1.
Коновалова Оксана Сергіївна
Веселівський НВК, хімія, біологія
4
 2.
Параниця Олександр Олександрович
Аджамська ЗШ І-ІІІ ст., хімія, біологія
3
3.
Кравченко Надія Михайлівна
Високобайрацький НВК, хімія, біологія
-
4.
Чиж Ірина Віталіївна
Могутненський НВК, хімія,біологія, природознавство
2
5.
Кулеба Євгеній Вікторович
Володимирівська ЗШ І-ІІІ ст., хімія, біологія
1
6.
Степанов Максим Тарасович
Іванівський НВК, хімія, біологія
-
           

                                                     Мета роботи Школи:
-  Забезпечити процес професійного зростання молодого вчителя;
-  Ознайомити молодого вчителя з вимогами до професії;
-  Допомогти молодому вчителеві у  його професійному становленні;
-  Допомогти подолати процес труднощів навчальної діяльності й початок формування майстерності молодого вчителя;
-  Сприяти ознайомленню із сучасними методами і технологіями навчання, і на цій основі   допомогти     виробити   власну   систему   викладання   та   сформувати індивідуальний стиль творчої діяльності.

     Завдання, які ставить перед собою Школа на 2016-2017 н.р.:
-         ознайомити молодого спеціаліста з історією розвитку освіти в області, районі, школі;
-         привернути увагу слухачів до вивчення науково-педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського;
-         надати допомогу у формуванні вмінь застосовувати теоретичні знання, отримані під час навчання у ВНЗ, у конкретній практичній діяльності;
-         сприяти набуттю молодими вчителями практичних навичок, необхідних для практичної роботи;
-         ознайомити із сучасними засобами навчання, сприяти засвоєнню методики їх використання;
-         ознайомити із сучасними нетрадиційними методами і прийомами навчання, формами організації навчальної діяльності дітей на уроці, новими педагогічними технологіями;
-         ознайомити молодих учителів з перспективним педагогічним досвідом;
-         поступово залучати молодих педагогів до науково-дослідницької, експериментальної та пошукової діяльності з питань педагогіки, психології, окремих методик викладання;
-         озброїти молодих спеціалістів навичками самомоніторингу своєї навчально-виховної діяльності, моніторингу та аналізу рівня навчальних досягнень учнів, їхнього загального розвитку та вихованості.

Шляхи реалізації завдань Школи на 2016-2017 н.р.:
1. Здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів, документів Міністерства освіти і науки України.
2. Вивчення теорії, практики та методики виховання, психології, етики, аналіз програмних документів з питань навчально-виховної роботи, формування у молодих учителів фахових умінь і навичок.
3. Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання, поповнення знань із суміжних предметів.
4. Організація та проведення роботи щодо вивчення перспективного педагогічного досвіду, визначення шляхів його творчого використання.
5. Здійснення заходів щодо підвищення освітнього, науково-методичного та культурного рівня молодого вчителя.


І заняття

Дата проведення: 26 жовтня 2016 року
Місце проведення: Великосеверинівська  ЗШ І-ІІІ ступенів

Тема : Створення навчального простору та оптимального психологічного клімату для формування в учнів критичного мислення на уроках біології та хімії.
Мета: Поглибити знання вчителів щодо формування в учнів критичного мислення на уроках хімії та біології , навчитися створювати оптимальний психологічний мікроклімат на уроках.

                                                              План заняття

1. Вхідне діагностування. Ознайомлення з планом роботи школи на 2016-2017 навчальний рік.
                                                                             Грузіна Л.О. – методист ІРМЦ,
                                                                                   Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР

2. Особливості викладання природничих дисциплін у новому 2016-2017 н.р.: програми, підручники, заповнення класного журналу.  

                                                                              Грузіна Л.О. – методист ІРМЦ

3. Презентація на тему: «Технологія формування критичного мислення».
                                                                                    Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР

4. Майстер-клас «Структура уроку в технології формування критичного мислення. Психологічні аспекти роботи вчителя на уроці».
                                                                                   Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР,
                                                                                  слухачі Школи
                                                            

5. Круглий стіл: «Прийоми і методи формування та розвитку критичного мислення на уроках хімії та біології».
                                                                                  Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР,
                                                                                  слухачі Школи
                                                                                     
6.  Новинки фахової літератури.
                                                                                 Слухачі ШФР


Робота між заняттями

1.     Опрацювати матеріали фахових інтернет-видань з  теми заняття.
2.     Розробити та надіслати на адресу відділу освіти, молоді та спорту фрагмент уроку хімії чи біології з використанням елементів критичного мислення на уроці.

ІІ заняття


Дата проведення:    25 січня  2017 року
Місце проведення: Великосеверинівська  ЗШ І-ІІІ ступенів (інтернет-засідання на сайті Маломуж Г.О.)

Тема: Проектна діяльність на уроках хімії у 7 та 8 класі: теоретичний аспект, практичне використання, доцільність, результат.
Мета: Детально ознайомитися з проектною технологією навчання на уроках хімії, засвоїти особливості використання, оцінити значення, результативність.

План заняття

1. Презентація на тему: «Навчальні проекти на уроках хімії– вимога нової програми з природничих дисциплін».
Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР

2. Рубрика «Хочу поділитись досвідом»: найвдаліші варіанти навчальних проектів на уроках хімії (з досвіду роботи Маломуж Г.О.).
 Слухачі Школи

3. Об’єктивність оцінювання учнівських навчальних проектів – справа вчителя-професіонала (опрацювання інформації членами Школи на сайті методиста ІРМЦ Грузіної Л.О.).
Грузіна Л.О. – методист ІРМЦ, слухачі Школи

                                                  Робота між засіданнями

1. Підбір та індивідуальне опрацювання літератури та інтернет-ресурсів з проблеми «Проектна діяльність на уроках хімії».
2. Розробка власних орієнтовних критеріїв оцінювання навчальних проектів з хімії, використання їх в педагогічній діяльності.


ІІІ заняття


Дата проведення: 29 березня 2017 року
Місце проведення:  Великосеверинівська ЗШ І-ІІІ ступенів (інтернет-засідання на сайті Маломуж Г.О.)

Тема: Проектна діяльність на уроках біології у 6, 7 та 8 класах: теоретичний аспект, практичне використання, доцільність, результат.
Мета: Детально ознайомитися з проектною технологією навчання на уроках біології, засвоїти особливості використання, оцінити значення, результативність.

План заняття

1. Презентація на тему: «Навчальні міні-проекти на уроках біології– вимога нової програми з природничих дисциплін».
Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР

2. Рубрика «Хочу поділитись досвідом»: найвдаліші варіанти навчальних проектів на уроках біології у 6-8 класах (ботаніка, біологія тварин, біологія людини) (з досвіду роботи Маломуж Г.О.).
 Слухачі Школи

3. «Калейдоскоп педагогічних ідей та доробок» - підбірка різних біологічних учнівських міні-проектів педагогів району та області (опрацювання матеріалів членами Школи на сайті методиста ІРМЦ Грузіної Л.О.).

                                                                        Слухачі Школи
4. Підведення підсумків роботи Школи (оф-лайн-анкетування)
                                                                                  Маломуж Г.О. – співкерівник ШФР,
                                                                                  слухачі Школи


                        ========================================

Немає коментарів:

Дописати коментар